martes, 15 de marzo de 2011

Sare Sozialak :D

Gaur egun sare sozialak, gure artean komunikatzeko biderik errezena da. Gainera da gaur egun gehien erabiltzen dena . Baina sare sozialak Hainbat virusak ekarri ahal dituzte beraiekin. Horregatik hainbat erakunde ikerketak egiten ari dira, ikusteko nola enpresetan gero eta gehiago sare sozialak erabltzen direla.
Horrez gain, enpresa batzuentan haien ordenagailuak babesteko, haietan lan egiten duten pertsonesi, sare sozialetan sartzen debekatzen ari zaie.
Hainbat erakunde inkesta asko egiten ari dira. Baina ikesta hauek batez enpresa txikietan eta ertainetan finkatzen dira, ze langileek ez dituzte sare sozialak komunikatzeko erabiltzen . Ere erabiltzen dituzte haien lana ondo egiteko behar diren hainbat gauza egiteko.
Panda erakundea esaten du , gure segurtasuna babesteko hoberena dela segurtasun neurriak aplikatzea eta pribatasuna zaintzea.
Nire ustez sare sozialak ondo erabiltzen badituzu ez dira hain txarrak . Gazteok orokorki gure lagunekin soilik hitz egiteko ditugu. Nire kasuan nire pribatasuna oso ondo zaintzen dut eta saiatzen naiz datu pertsonal asko ez ematen. Horrela ez ditut arazoak izango eta sare sozialak erabiltzen jarraitu ahal izango dut.

Hemen dituzue sare sozial batzuen logoak :




1 comentario:

  1. Lan ederra egin duzu baina uste dut zerbait gehiago sarrerak zaindu behar dituzula

    ResponderEliminar