miércoles, 6 de octubre de 2010

Erre zure movila





  Textu honek mugikorra edukitzearen arazoak eta arriskuak zeintzuk diren kontatzen  ditu gutxi gora behera.
Textu honetan arazo jakin batean zentratzen da.Kontatzen dizu nola jendeak mogikor batekin zu zure mugikorrean egiten dituzun gauzak ikusi ahal ditu.Zeazki zuk agiten dituzun deiak entzun ahal dituzte.Besteekin dituzun elkarrizketak entzun eta gero beste gauza batzuk egiteko erabili ahal dituzte.
Gero nola poliziak  zure mugikorra aurkitu ahal duten kontatzen du.Gurko teknologiarekin oso erreza da eta.Metro edo kilometro gutxira dauden mugikorrak aurkitu ahal dituzte,antena batzuen bidez edo mugikorrak duen GPSaren bidez.
Nire ustez ez da hainbesterako.Nik pentsatzen dut gaur egun mugikorra edukitzea funtsezkoa da,batez ere beste jendearekin komunikatzeko.Baina ez bakarrik komunikatzeko,gaur egun mugikkorrek gauza gehiagorako baliio dute.Adibidez interneten sartzeko,GPSa erabiltzeko,argazkiak ateratzeko,videoak egiteko,SMSak bidaltzeko...Gainera teknologia asko aurreratu denez mugikorrak ere gero eta modernoagoak dira adibidez horain mugikor gehienak taktilak dira.
Amaitzeko nik uste dut mugikorra edukitzea edo erabiltzea ez dela gauza txarra,baina kontuz ibili behar dugu egiten ditugun gauzekin.Eta ez da bakarrik mugikorrekin gertatzen adibide zuzen bat interneta da.

1 comentario:

  1. kaixo egunon!!!!
    zer moduz¿? espero dut ondo!
    beno asko gustatzen zait zure bloga oso polita dela iruditzen zait
    muxuak!

    ResponderEliminar